08:24
26.3.2022.

Pet projekcija danas u Cinemi 213

U bioskopu Cinema 213 danas će se prikazati četiri filma.

Dan će u 12.30h otvoriti  animacija “Pocrvenjela panda”. Ona je hrabra, odvažna, samopouzdana, ima krug bliskih prijatelja, izgleda kako želi, oblači se kako se njoj sviđa. Ona je Mej Li! Ali jednog jutra se budi kao – velika pocrvenjela panda. Mej Li je samouvjerena trinaestogodišnjakinja koja je rastrzana između toga da bude poslušna ćerka i svoje nimalo prijatne adolescencije koja sa sobom nosi neprilagođenost. Kao da joj promjene u interesovanjima, vezama i tijelu nijesu dovoljne, već kad god se previše uzbudi, što je za tinejdžera praktično - uvijek, ona se pretvori u ogromnu crvenu pandu!

Slijedi "Škola magičnih životinja u 14.15h, a zatim ruska romantična komedija "Hoću muža" prikazaće se u dva termina - u 16 i 20.30h.

Za novinarku Ljubu sve u njenom životu odvija se po planu: rad voditelja na TV kanalu, uspješan i bogati vjerenik Robert. Plan ide dođavola kad se baterija u Ljubinom telefonu isprazni  i ona od slučajnog prolaznika zatraži da pozove sa njegovog telefona. Ispostavilo se da je to Sergej, čiji je život do tog dana takođe proticao mirno i stabilno. Ovaj susret će pokrenuti niz događaja koji će u potpunosti promijeniti i Ljubin i Sergejev život, a i njih same".

U međuvremenu, u 18h čeka vas triler "Hitna pomoć". Tokom jednog dana na ulicama Los Anđelesa, tri života će se zauvek promijeniti. U ovom trileru prepunom vratolomija, režisera i producenta Majkla Beja, odlikovani veteran Vil Šarp (dobitnik Emija - Jaija Abdul-Matin II, Kendimen, Matriks: Uskrsnuća), očajan u pokušaju da nađe novac za pokrivanje bolničkih računa svoje supruge, traži pomoć od osobe za koju zna da to ne bi trebalo da radi – u pitanju je njegov usvojeni brat Deni (nominovan za Oskara - Džejk Džilenhol, Zodijak, Spajdermen – Daleko od kuće). Harizmatični kriminalac Deni mu umjesto pomoći nudi sledeće: da učestvuje u najvećoj pljački banke u istoriji Los Anđelesa za 32 miliona dolara. Pošto je život njegove žene u pitanju, Vil ne može da kaže ne.

• 10:26
    24.5.2022.

Poetsko muzički kabare "Čeznem da vam kažem", prvaka drame Beogradskog dramskog pozorišta, Milorada Damjanovića biće izveden u subotu, 28. maja u Nikšićkom pozorištu.

• 08:16
    24.5.2022.

Tribina "Kultopis", čiji će gost biti Ljubiša Pavković, umjetnik na harmonici i dugogodišnji umjetnički rukovodilac Narodnog orkestra RTS, biće upriličena večeras u 19 časova, u sali JU "Zahumlje".

• 07:55
    24.5.2022.

Trileri "Bjekstvo sa polja smrti" i "Potraga" danas su na repertoaru Cinema 213.

• 10:36
    23.5.2022.

Društvo crnogorskih novinara, Društvo prijatelja i poštovalaca Nikšića, i UBNOR i antifašisti Nikšića večeras (19 časova) u sali hotela “Onogošt” organizuju autorsko veče Jovaša Stanišića, novinara i publiciste.